Barion Pixel
Používaním našej webovej stránky súhlasíte s používaním cookies v súlade so Zásadami cookies.

Často kladené otázky

1. Máte výstavnú miestonosť, kde je možné nábytok prezrieť?

Nemáme výstavnú miestnosť.
Ak máte akékoľvek otázky ohľadom nábytku, neváhajte nás kontaktovať, pokúsime sa odpovedať na všetky Vaše otázky.

2. Vy vyrábate nábytok?

Sme v kontakte s dodávateľmi VASAGLE a SONGMICS, ale nábytok nevyrábame.

Sme v priamom kontakte s výrobcami, takže nábytok sa dostane priamo k zákazníkovi, neplatíte žiadne ďalšie poplatky za sprostredkovanie.

3. Aká je dodacia lehota?

Priemerná dodacia lehota je 2-3 pracovné dni, pri niektorých produktoch sa však dodacia lehota môže líšiť, ak ich nemáme skladom, ale vieme ich objednať od výrobcu. Dodacia lehota je vtedy cca 10-15 pracovných dní.

4. Môžem prevziať objednaný produkt osobne?

Osobný odber nie je možný! Ďakujeme za pochopenie!

5. Ako môžem zaplatiť za objednaný nábytok?

Môžete si vybrať z týchto spôsobov platby: platba na dobierku, platba online kreditnou kartou alebo platba bankovým prevodom.

6. Je doprava zadarmo?

Doručenie je bezplatné pri nákupe nad 100 €. ( Podrobné informácie nájdete tu https://www.nabytokvas.sk/prepravny-poriadok )

7. Ako môžem objednať?

Objednávku môžete zadať prostredníctvom našej webovej stránky alebo e-mailom na adrese info@nabytokvas.sk . Ak si prajete objednať produkt e-mailom, pošlite nám prosím nasledovné údaje: meno a priezvisko, adresu, telefónne číslo, zvolený spôsob platby, zvolený spôsob doručenia, číslo a množstvo produktu. Ak máte akékoľvek otázky, radi Vám pomôžeme aj telefonicky na čísle +421222202228 Pondelok - Piatok 9:00-16:00.

8. Ako zistím, kde je moja objednávka?

Pre viac informácií o stave vašej objednávky volajte +421222202228 alebo napíšte na info@nabytokvas.sk . Uveďte prosím číslo Vašej objednávky a my Vás budeme informovať o stave Vašej objednávky a podľa možnosti aj o predpokladanom čase dodania.

9. Vystavujú sa firmám faktúry s DPH?

Všetkým našim zákazníkom vystavujeme faktúry s DPH.

10. Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

Ak si z akéhokoľvek dôvodu želáte svoju objednávku zrušiť, môžete tak urobiť na telefónnom čísle +421222202228 alebo na emailovej adrese info@nabytokvas.sk .

 11. V ktorú dennú dobu prebieha doručenie?

Snažíme sa flexibilne prispôsobiť čas dodania. V deň doručenia Vás bude kontaktovať náš kuriér.

12. Čo robiť, ak je nábytok chybný alebo poškodený?

Ak zistíte akékoľvek poškodenie, kontaktujte nás na emailovej adrese info@nabytokvas.sk  alebo na tel. čísle +421222202228. Ak si želáte nahlásiť záručnú reklamáciu,
odfoťte poškodenie a pošlite na adresu info@nabytokvas.sk . Tieto obrázky pošleme ďalej výrobcovi a pokúsime sa problém vyriešiť do 15 až 30 pracovných dní od podania sťažnosti.

 

13. Čo mám robiť, ak chcem vrátiť nábytok?

Ak si želáte vrátiť objednaný výrobok, pošlite nám e-mail na adresu info@nabytokvas.sk alebo nám zavolajte na tel. číslo +421222202228. Pre tovar pošleme kuriéra do dvoch týždňov od nahlásenia reklamácie. Hneď ako sa výrobok vráti na náš sklad a my overíme, že neboli porušené žiadne záručné podmienky, vrátime Vám cenu výrobku na Vami uvedené číslo bankového účtu do 72 hodín.